Za pomocą jednego kliknięcia możesz wybrać typ samochodu dostosowany do liczby podróżujących, rodzaj bagażnika oraz wszelkie dodatkowe udogodnienia, jak np. płatność kartą, przewóz zwierząt czy klimatyzacja.
W ramach działań prewencyjnych korporacja EKOTAXI podjęła następujące kroki:
Wszyscy kierowcy zostali wyposażeni w płyn dezynfekujący do rąk dla każdego z naszych pasażerów
Nasi kierowcy otrzymali instrukcję jakie miejsca w samochodzie szczególnie powinny być dezynfekowane
Środki dezynfekujące są na bazie spirytusu, stąd może jego zapach być wyczuwany wewnątrz samochodu
Do minimum ograniczyliśmy kontakty z biurami naszej firmy, które pracują w mocno okrojonym stanie osobowym, ale wszelkie sprawy dotyczące pasażerów można załatwiać poprzez telefon i za pośrednictwem narzędzi internetowych, to nie że nas nie ma w biurze, nie świadczy, że nie jesteśmy gotowi pomóc w sprawach naszych Klientów
Naszych pasażerów prosimy o:
Ograniczenie kontaktu z kierowcą podczas kursu
Posługiwanie się płatnościami bezgotówkowymi, będziemy wdzięczni za regulowanie należności za kurs kartami lub poprzez aplikację
Korzystanie z większej ilości zamówień przez aplikację, ze względu na możliwość epidemii nasze callcenter pracuje w ograniczonej obsadzie, ale dzięki nowoczesnym rozwiązaniom każdy Klient się do nas dodzwoni
Podczas kaszlu i kichania prosimy za zakrywanie ust chusteczką lub rękawem zamiast zakrywać twarz ręką
Wyrozumiałość, jeżeli w samochodzie będzie unosiła się woń alkoholu, najskuteczniejsze środki dezynfekujące oparte są na spirytusie
W ramach naszej korporacji świadczymy takie usługi jak zakupy, dostawy jedzenia lub przesyłki
W ramach działań prewencyjnych korporacja EKOTAXI podjęła następujące kroki:
Wszyscy kierowcy zostali wyposażeni w płyn dezynfekujący do rąk dla każdego z naszych pasażerów
Nasi kierowcy otrzymali instrukcję jakie miejsca w samochodzie szczególnie powinny być dezynfekowane
Środki dezynfekujące są na bazie spirytusu, stąd może jego zapach być wyczuwany wewnątrz samochodu
Do minimum ograniczyliśmy kontakty z biurami naszej firmy, które pracują w mocno okrojonym stanie osobowym, ale wszelkie sprawy dotyczące pasażerów można załatwiać poprzez telefon i za pośrednictwem narzędzi internetowych, to nie że nas nie ma w biurze, nie świadczy, że nie jesteśmy gotowi pomóc w sprawach naszych Klientów
Naszych pasażerów prosimy o:
Ograniczenie kontaktu z kierowcą podczas kursu
Posługiwanie się płatnościami bezgotówkowymi, będziemy wdzięczni za regulowanie należności za kurs kartami lub poprzez aplikację
Korzystanie z większej ilości zamówień przez aplikację, ze względu na możliwość epidemii nasze callcenter pracuje w ograniczonej obsadzie, ale dzięki nowoczesnym rozwiązaniom każdy Klient się do nas dodzwoni
Podczas kaszlu i kichania prosimy za zakrywanie ust chusteczką lub rękawem zamiast zakrywać twarz ręką
Wyrozumiałość, jeżeli w samochodzie będzie unosiła się woń alkoholu, najskuteczniejsze środki dezynfekujące oparte są na spirytusie
W ramach naszej korporacji świadczymy takie usługi jak zakupy, dostawy jedzenia lub przesyłki